Omschrijving

Het blij maken van de klant door goede service met net dat stapje extra. Als KCC medewerker zit je samen met je team bij de bron van het ontwikkelen van goede producten. Omdat we door het vertalen van de klantvragen leren wat de klant echt nodig heeft, kun je vandaaruit producten verder ontwikkelen. Resultaat is nog meer waardering van de klant.

Zig helpt vastgoedorganisaties excelleren in hun klantdienstverlening en dat doen wij met software. Niet zomaar software: mooie software die processen slim digitaliseert, supersnel relevante antwoorden geeft, waar nodig menselijke kennis inschakelt en van elke transactie en iedere dialoog leert. Wij werken met 80 medewerkers voor 150 vastgoedorganisaties en bijna 2 miljoen Nederlanders gebruiken onze software. Met de groei van onze organisatie zijn wij voor ons KlantContactCenter op zoek naar enthousiaste collega’s (parttime, 0,6Fte).

Wat ga jij doen?
‘Leukste aan mijn functie is het klantcontact, het mensen echt kunnen helpen en dat ze tevreden ophangen. Daarnaast zit je als KCC medewerker bij de bron van het ontwikkelen van goede producten. Door het vertalen van de klantvragen leren wij wat de klant echt nodig heeft, en van daaruit kunnen wij helpen onze producten te verbeteren/vernieuwen.’

Dit is wat mijn collega Sophie over haar rol vertelt. Samen met haar en andere collega’s ben je elke dag bezig om goede service aan onze klanten te verlenen. Alles voor een lach op het gezicht van de klant en ons team aan het einde van de dag. Jij als KCC medewerker zet net even dat stapje meer om dit te bewerkstelligen. Een aantal taken en verantwoordelijkheden die hierbij horen zijn:

  • Beantwoorden van de klantvragen via mail, telefoon en chat;
  • Meedenken over verbeteren/vernieuwen van onze producten door de klantvraag te vertalen naar de behoefte;
  • Meehelpen met het bedenken en bereiken van teamdoelen;
  • Proactief maatregelen treffen om veel gestelde vragen te voorkomen;
  • Up to date houden van web content en kennisbank;
  • Schakelen met andere teams t.b.v. het oplossen van problemen.

Dit ben jij
Als KCC medewerker haal jij het beste uit jezelf in een dynamische omgeving waar je nooit stil staat. Jij krijgt energie van het blij maken van de klant door goede service te verlenen. Daarnaast beschik jij over veel geduld om een klant te helpen en weet je een negatief gesprek om te zetten in een positief gesprek.

Als KCC medewerker beschik je over de volgende kennis en ervaring:

  • Ervaring en/of affiniteit met klantcontact;
  • Jij bent communicatief vaardig; neemt initiatief; bent analytisch; enthousiast; empathisch;
  • Jij bent in staat om snel te schakelen/switchen tussen taken;
  • Vloeiend in Nederlands (Fluently Dutch) en je beheerst de Engelse taal goed (woord & geschrift);
  • Computervaardig.

Wie zijn wij?
Wij zijn Zig en wij ontwikkelen software voor de vastgoedbranche (woningcorporaties, studentenhuisvesters en commercieel vastgoed).
Wij helpen organisaties om dichter bij hun klanten te komen met slimme processen, innovatieve technologieën en data. Onze digitale oplossingen zorgen ervoor dat de focus op de klant zichtbaar en voelbaar is in het complete proces: van een woning zoeken en vinden tot aan bewonen en verhuizen.

Wij verbinden vastgoedorganisaties met hun (aankomende) huurders met behulp van slimme, betrouwbare en gebruiksvriendelijke software. Dit doen wij al 13 jaar met een enthousiast team van inmiddels ruim 85 specialisten. Meer dan 150 vastgoedorganisaties en 1,5 miljoen mensen maken gebruik van onze software.

Werken bij Zig betekent:

  • Ruimte om mee te denken over de doorontwikkeling van onze producten en om jouw kennis te delen;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen via de Zig Academy;
  • 24 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband);
  • Goede pensioenregeling;
  • Toffe collega’s;
  • Een fijne sfeer en een organisatie die altijd in beweging is;
  • Verrassende teamuitjes en ontspannen vrijdagmiddagborrels;
  • IJsjes op warme dagen, fruit voor tussendoor en lunchmogelijkheden.

Klinkt goed! En nu?
Heb je het gevoel dat Zig bij jou past? En jij bij ons? Wacht dan niet te lang, reageer hieronder en stuur je cv en/of LinkedIn profiel. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Saskia Kronenburg bereikbaar op telefoonnummer 06-41611022.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Reageer hieronder op de vacature KCC medewerker

Wij accepteren PDF, DOCX, JPG EN PNG files
Choose File
Dankjewel voor je sollicitatie! Je hoort zo snel mogelijk van ons!
Er was een probleem met het versturen van je sollicitatie. Probeer het later opnieuw.