Functietitel:
Customer Success Manager Real Estate

Standplaats:
Amsterdam

Aantal uur:
32-40 uur

Solliciteer nu!

Omschrijving

Zig Real Estate is dé softwareleverancier in de vastgoedbranche met focus op (institutionele) beleggers en vastgoedmanagers. Als je als Customer Success Manager bij Zig Real Estate aan de slag gaat, word je onderdeel van een enthousiast en gedreven team met een mooie missie. Het Real Estate Platform helpt vastgoedorganisaties met het optimaliseren en automatiseren van klant- en verhuurprocessen, met als doel een efficiënte werkwijze voor vastgoedmedewerkers en tevreden huurders. Voel jij je thuis in een klantgerichte cultuur en wil jij het verschil maken voor klanten? Lees dan snel verder.

Wat ga je doen?

Je zorgt er als Customer Success Manager voor dat klanten succesvol kunnen werken met alle onderdelen van het Real Estate Platform en dat de inzet van deze oplossing bijdraagt aan het behalen van strategische doelen van onze klanten. Je bent het eerste aanspreekpunt gedurende de hele customer journey. Je leert klanten omgaan met het Real Estate Platform en de nieuwe onderdelen die actief worden doorontwikkeld. Je biedt ondersteuning, staat voor klanten klaar wanneer dit nodig is en zoekt proactief naar manieren om beter en slimmer te werken en waarde toe te voegen. Dit laatste doe je onder meer op basis van de aanwezige data binnen het Real Estate Platform.

De ideale Customer Success Manager heeft een radar voor cross- en upsell wanneer dit bijdraagt aan het succes van het platform bij de klant en stelt relevante oplossingen voor. Je schakelt onder andere met je collega Success Managers en met het product-ontwikkelteam. Daarnaast werk je nauw samen met sales, marketing en support, voor het verbreden en verdiepen van de klantrelatie.

Patrick, over zijn rol als Customer Success Manager bij Zig Real Estate:

“Ik ben verantwoordelijk voor diverse vastgoedbeleggers en beheerders binnen Zig Real Estate. Ik versterk de klantrelatie en denk mee over het uitbouwen van de waarde voor deze klanten met nieuwe producten, online diensten en proposities. Als Customer Success Manager ben ik de spin in het web tussen de klant en Zig Real Estate, waarbij ik het belang van Zig Real Estate en mijn klanten goed in balans houd. Ik werk dagelijks aan het vergroten van de omzet, het voorkomen van teleurstellingen en het verhogen van de klanttevredenheid. Ik lever daarmee een belangrijke bijdrage aan het succes en de groei van de verschillende klanten en Zig Real Estate. Daarnaast houd ik me bezig met het implementeren, optimaliseren en de adoptie van verschillende online diensten en producten en probeer ik de klant zo goed als mogelijk te ondersteunen bij de bedrijfs- en procesveranderingen. Hierbij geef ik gedegen advies, rekening houdend met de belangen van de klant, de systemen en de processen. Het afwisselend werken vanuit ons kantoor in Amsterdam, thuis en bij klanten maakt mijn werkweek dynamisch en leuk.”

Jij…

  • gaat relaties aan met onze opdrachtgevers en werkt samen met veel verschillende functies binnen de eigen organisatie;
  • kunt goed luisteren en begrijpt als geen ander de wensen en behoeften van klanten;
  • hebt strategisch inzicht en vindt het belangrijk om klanten te begrijpen en actief waarde toe te voegen aan de (strategische) doelen van klanten;
  • wacht niet tot je een opdracht krijgt, maar lost problemen op, draagt verbeterpunten aan en identificeert kansen op eigen initiatief;
  • bouwt met geduld aan langetermijnrelaties met je klanten.
  • hebt probleemoplossend en anticiperend vermogen om klanten verder te helpen en issues te voorkomen.

Herken jij jezelf hierin?

Je ziet het als een uitdaging om onze klanten te helpen om klantgerichter te worden en de gestelde doelen te behalen. Wil jij waarde toevoegen aan de klantkant én impact maken binnen de eigen organisatie? Word jij enthousiast van samenwerken met klanten? Dan is de rol van Customer Success Manager echt iets voor jou.

Kennis en ervaring:

  • Minimaal 2 jaar werkervaring;
  • Je hebt een proactieve en klantgerichte houding;
  • Jij bent communicatief vaardig en bent in staat te schakelen met mensen op verschillende niveaus;
  • Jij hebt ervaring met en vindt het leuk om jouw kennis over te dragen;
  • Jij bent resultaatgericht, analytisch sterk, klantgericht en tech savvy;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands (Fluently Dutch).

Wie zijn wij?
Zig Real Estate is onderdeel van Zig Groep en helpt vastgoedorganisaties met het automatiseren en optimaliseren van klant- en verhuurprocessen. De focus van Zig Real Estate ligt op (institutionele) beleggers en vastgoedmanagers. Sinds 2019 opereren we volledig zelfstandig en zijn we grote stappen aan het zetten om de vastgoedsector te helpen om klantgerichter te worden. Dit doen we onder meer door de inzet van het Real Estate Platform en tegelijkertijd door het verder uitbreiden van het Ecosysteem.

Werken bij Zig Real Estate betekent onder andere:

  • Ruimte om jouw kennis te delen en je persoonlijk verder te ontwikkelen via de Zig Academy;
  • Flexibel werken; afwisselend vanuit ons kantoor in Amsterdam, bij klanten en thuis;
  • 24 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband);
  • Een MacBook en iPhone (of Bring Your Own Device, als je dat fijner vindt) 😉
  • Een goede mobiliteitsregeling;
  • Een pensioenregeling;
  • Een fijne sfeer binnen een organisatie die altijd in beweging is;
  • Samenwerken met gemotiveerde en gedreven collega’s.


Klinkt goed! En nu?

Heb jij het gevoel dat wij bij elkaar passen en dat jij deze uitdaging succesvol aan kan gaan? Wacht niet te lang, reageer op deze vacature en stuur jouw CV/LinkedIn profiel. Meer weten? Bellen of whatsappen kan ook. Saskia Kronenburg, recruiter bij Zig, is bereikbaar op 06-41611022.

Reageer hieronder op de vacature Customer Success Manager Real Estate

Wij accepteren PDF, DOCX, JPG EN PNG files
Choose File
Dankjewel voor je sollicitatie! Je hoort zo snel mogelijk van ons!
Er was een probleem met het versturen van je sollicitatie. Probeer het later opnieuw.