Support Consultant BI
Zig is marktleider binnen de vastgoedsector. Wij ondersteunen vastgoedorganisaties en woningcorporaties met geavanceerde softwareoplossingen. Voor het Zig Operations Supportteam zijn wij op zoek naar een collega Support Consultant BI.
Jouw rol
Als Support Consultant BI ben jij een onmisbare schakel in ons streven naar optimale klanttevredenheid en customer success voor ons BI-product Insights. Jij fungeert als aanspreekpunt voor klanten die vragen hebben over onze BI-oplossingen of tegen problemen aanlopen. Dankzij jouw inspanningen help je hun ervaring met Insights te verbeteren en te verrijken. Met je analytisch vermogen en je passie voor data zet je elke dag stappen om de klant daadwerkelijk verder te helpen. Je denkt actief mee over structurele verbeteringen die bijdragen aan de langetermijn successen van onze klanten. Via telefoon, e-mail en het klantportaal zorg jij ervoor dat vragen snel worden opgepakt en problemen effectief worden opgelost.
Wat je gaat doen
- Het beantwoorden en oplossen van klantvragen over het BI-product Insights via telefoon, e-mail en het klantportaal, om hen optimaal te ondersteunen.
- Klanten ondersteunen bij het gebruik van Insights en bijdragen aan het verbeteren van hun data-ervaring.
- Actief meedenken over de verbetering van processen en producten, om de customer success van onze klanten te vergroten.
- Proactief verbeterpunten signaleren in onze BI-diensten, zodat klanten optimaal profiteren van Insights.
Dit ben jij
Jij hebt een sterke passie voor data en customer success. Je begrijpt de waarde van een effectieve BI-oplossing voor de klant en weet met jouw analytische en communicatieve vaardigheden klantvraagstukken op verschillende kanalen op te lossen. Dankzij je proactieve houding reageer je niet alleen op vragen, maar draag je actief bij aan het versterken van klantrelaties en het optimaliseren van hun processen.
Waarom Zig?
Zig Academy
Flexibele werkplek
Buddy
Vakantiedagen
Podcast
Jouw inbreng telt
Zig-events
Show me the money
Dit is wat we zoeken
- HBO werk- en denkniveau;
- Opleiding of training(en) in de richting van Business Intelligence of Data Analytics;
- Ervaring met data-visualisatietools zoals PowerBI (pré);
- Analytische en communicatieve vaardigheden om klantvraagstukken via diverse kanalen snel en efficiënt op te lossen;
- Goede beheersing van het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk;
- Een proactieve, leergierige en klantgerichte houding die bijdraagt aan customer success en continue verbetering.
Wat wij van jou verwachten:
- Jij doet wat je belooft en garandeert altijd kwaliteit en betrouwbaarheid in je werk.
- Jij beweegt flexibel mee met nieuwe ideeën en zorgt ervoor dat je altijd klaar bent voor verandering en vernieuwing.
- Jij stelt de klant centraal en zet in op verbinding, zowel binnen je team als met onze klanten.
- Jij ziet jouw persoonlijke groei en talent als de sleutel tot het succes van zowel jezelf als het bedrijf.
- Jij werkt met passie, enthousiasme en een glimlach, en brengt energie naar je team en klanten.
Waarom Zig?
Wij bieden een geweldige uitdaging waarbinnen je jezelf verder kan ontwikkelen zowel op technisch als persoonlijk vlak. Binnen het team kun je op termijn doorgroeien, en ook binnen de organisatie zijn er diverse doorgroeimogelijkheden, zoals consultant of projectmanager. Daarnaast krijg je:
- Een goed salaris. Jouw salariswens bespreken we graag tijdens onze eerste kennismaking (dit ligt tussen de € 3500 – € 4500 op basis van 40 uur per week en is afhankelijk van kennis en ervaring).
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling via de Zig Academy.
- Hybride werken, thuis of op kantoor (voornamelijk in Veenendaal).
- Samenwerken met een enthousiast en professioneel team.
- Fijne sfeer binnen een groeiende organisatie.
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden, inclusief mobiliteitsregeling.
- 26 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband).
Wie zijn wij?
Zig maakt wonen makkelijker. We ontwikkelen slimme software voor de vastgoedsector waarmee woningcorporaties en commercieel vastgoedorganisaties efficiënter werken en huurders beter bediend worden. Al meer dan twintig jaar helpen we deze organisaties hun processen te optimaliseren, zodat ze meer tijd kunnen besteden aan wat echt belangrijk is: het creëren van fijne, duurzame woonomgevingen.
Onze innovatieve oplossingen verbeteren het werk van vastgoedprofessionals én de woonervaring van huurders. Of het nu gaat om klantcontact met woningzoekenden en huurders, onderhoud, data inzichten of administratie, met Zig wordt het werk makkelijker en slimmer. Wij combineren de nieuwste technologieën met persoonlijke service, zodat iedereen er beter van wordt.
Met Zig365 hebben vastgoedorganisaties straks één platform waar alles samenkomt, waardoor ze nog efficiënter en effectiever kunnen werken.
Wij blijven groeien en zijn op zoek naar gedreven collega’s. Ben jij enthousiast en wil jij graag onderdeel uitmaken van ons team? Join the club! We kijken ernaar uit om je te ontmoeten.
Zig – Wonen makkelijker maken.
Overtuigd? Laat het ons weten.
Ben jij ervan overtuigd dat jij goed past bij de functie en bij ons als organisatie? Dan is het tijd om in actie te komen. Wacht niet langer en solliciteer direct door hieronder te reageren met jouw CV of LinkedIn-profiel.
Wil je eerst meer informatie voordat je solliciteert? Geen probleem. Je kunt altijd contact opnemen met Saskia Kronenburg, onze recruiter bij Zig. Ze is telefonisch of via WhatsApp bereikbaar op 06-41611022.
Solliciteren bij Zig in 5 stappen
1. Solliciteren
Solliciteren
Is de baan iets voor jou? Laat ons weten dat je enthousiast bent! Vul je gegevens in en upload je CV/laat een link achter naar jouw LinkedIn profiel. Wij inventariseren alle reacties en bekijken zo snel mogelijk jouw sollicitatie.2. Kennismaking
Kennismaking
Als wij een match zien, krijg je van ons bericht en is het tijd voor een informeel kennismakingsgesprek. Wat kan ik voor je inschenken?3. Tweede gesprek / Opdracht
Tweede gesprek / Opdracht
Tijdens het tweede gesprek maak je kennis met de afdeling waarin je komt te werken. Jij vertelt meer over jezelf, je motivatie en je kwaliteiten en wij vertellen je alles over de rol en het team. Voor sommige functies vragen wij je na het tweede gesprek een case uit te werken, die we vervolgens samen bespreken.
4. Aanbieding
Aanbieding
Zijn we beiden enthousiast? Wij doen nog even een VOG en eventuele referentie check. Dan doen wij je een aanbod, passend bij jouw ervaring en de functie.
5. Welkom!
Welkom!
Yes! Het contract is getekend! Je bent onze nieuwe aanwinst! Je startdatum is bekend. Je Zig Goodiebag ligt op je te wachten om zo goed mogelijk van start te gaan! Welkom aan boord!! We hebben er zin in!