Financieel Administratief Medewerker

Omschrijving


Wij zijn druk bezig om onze ambitieuze plannen te verwezenlijken en blijven groeien. Dit betekent dat het op de financiële administratie ook drukker wordt. Daarom zijn wij op zoek naar ondersteuning. Ben jij een financieel administratief medewerker met gevoel voor cijfers en ervaring op het gebied van boekhouding? Dan zoeken wij jou!

Staat nauwkeurig werken bij jou voorop, heb je administratieve werkervaring en ben je resultaat gericht? Dan ben jij misschien wel de juiste ondersteuning voor collega Martine, onze Business Controller.


Wat ga je doen?

De Zig-Beheer groep bestaat uit 6 bv’s. Voor het voeren van de administratie van deze bv’s zoeken wij dus iemand die ons kan ondersteunen met de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor bankboekingen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het boeken van de inkoopfacturen in de juiste bv’s met de juiste kostenplaats;
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van projectoffertes en SaaS-contracten (abonnementenadministratie);
  • Je bent verantwoordelijk voor de juistheid en volledigheid van de facturering aan klanten;
  • Je bent aanspreekpunt voor collega’s en klanten over de facturering;
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van het debiteurenbeheer, inclusief het bellen van debiteuren;


En er is meer…

Naast bovengenoemde taken en verantwoordelijkheden, ondersteun je onze collega Martine met de jaarrekeningen en begroting van de 6 Bv’s in de Zig Beheer Groep. Het uiteindelijke doel is dat jij de administratie gaat voeren van één van de Bv’s; van begroting, periode cijfers tot aan de jaarrekening. Een mooie uitdaging dus!

Vereisten


Herken jij jezelf hierin?

Jij ziet het als een uitdaging om te werken in een dynamische omgeving, waar de financiële administratie complex kan zijn. Niks ontgaat je. Jij werkt erg nauwkeurig en gestructureerd. Jouw dag kan niet meer stuk als het beoogde resultaat behaald wordt.


Kennis en ervaring:

  • Minimaal 3 jaar bewezen werkervaring in een soortgelijke financieel administratieve rol;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 20 - 24 uur per week beschikbaar;
  • Jij werkt accuraat, gestructureerd en bent integer;
  • Jij bent communicatief vaardig in woord en geschrift en bent in staat te schakelen met mensen op verschillende niveaus;
  • Jij draagt bij aan een gezamenlijk resultaat, ook wanneer dit niet van direct persoonlijk belang is. Jij zet je in om samen met anderen doelen te bereiken;
  • Jij laat je niet uit het veld slaan door tijdsdruk, tegenslag of een complexiteit van je werk;
  • Vloeiend in het Nederlands (zowel in woord als geschrift) – Fluently Dutch
  • Pré: kennis en ervaring met Afas


Wie zijn wij?

Wij zijn Zig en wij ontwikkelen innovatieve software voor de vastgoedbranche (woningcorporaties, studentenhuisvesters en commercieel vastgoed).

Wij helpen organisaties om dichter bij hun klanten te komen met slimme processen, innovatieve technologieën en data. Onze digitale oplossingen zorgen ervoor dat de focus op de klant zichtbaar en voelbaar is in het complete proces: van een woning zoeken en vinden tot aan bewonen en verhuizen.

Wij verbinden vastgoedorganisaties met hun (aankomende) huurders met behulp van slimme, betrouwbare en gebruiksvriendelijke software. Dit doen wij al 13 jaar met een enthousiast team van inmiddels ruim 85 specialisten. Meer dan 150 vastgoedorganisaties en 1,5 miljoen mensen maken gebruik van onze software.


Werken bij Zig betekent onder andere:

  • Ruimte om administratieve projecten op te pakken en naar je hand te zetten, jouw kennis te delen en je persoonlijk verder te ontwikkelen via de Zig Academy;
  • Mogelijkheden om je werktijden flexibel in te richten;
  • 24 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband);
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een fijne sfeer binnen een organisatie die altijd in beweging is;
  • (Online) samenwerken met gemotiveerde en gedreven collega’s;
  • Verrassende team-uitjes en ontspannen vrijdagmiddagborrels (zodra het weer kan);


Klinkt goed! En nu?

Heb jij het gevoel dat wij bij elkaar passen en dat jij deze uitdaging succesvol aan kan gaan? Wacht niet te lang, klik op ‘reageer op deze vacature’ en stuur jouw CV/LinkedIn profiel. Meer weten? Bellen of whatsappen kan ook. Ik, Saskia Kronenburg, ben bereikbaar op 06-41611022.