Medewerker klantcontactcenter

Omschrijving

‘Leukste aan mijn functie is het contact met klanten. Ik kan klanten echt helpen en ervoor zorgen dat ze tevreden het contact met ons afsluiten. Als KCC-medewerker zit ik bij de bron van het ontwikkelen van goede producten. Door het vertalen van de  klantvragen leer ik wat de klant echt nodig heeft, en van daaruit kan ik, samen met mijn collega's, helpen onze producten te verbeteren/vernieuwen. Daarnaast is ons team erg gezellig, we werken goed samen en er is altijd ruimte voor een grap. Dat maakt dat ik met plezier naar mijn werk ga.’


Dit is wat mijn collega Sophie vertelt over haar werk en samen met haar collega's is zij op zoek naar versterking voor het team. Zij zoeken een collega die, net als zij, graag klanten helpt. 


Wat ga jij doen?

Samen met je collega's ben jij elke dag bezig om goede service aan onze klanten te verlenen. Alles voor een lach op het gezicht van de klant en van jou. Jij als KCC-medewerker zet net even dat stapje meer om dit te bewerkstelligen. Een aantal taken en verantwoordelijkheden die hierbij horen zijn:

  • Jij bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van de klantvragen via mail, telefoon en chat;
  • Jij houdt je bezig met content- en kennisbankbeheer;
  • Jij bent medeverantwoordelijk voor het maken van rapportages;
  • Jij schakelt met andere andere teams voor het oplossen van problemen;
  • Jij denkt mee over het verbeteren/vernieuwen van onze producten door de klantvraag te vertalen naar de behoefte.

Vereisten

Als KCC-medewerker haal jij het beste uit jezelf in een dynamische omgeving waar je nooit stil staat. Jij krijgt energie van het helpen van mensen en wanneer zij daarna tevreden het contact met ons afsluiten. Daarnaast beschik jij over veel geduld om een klant te helpen en weet je een negatief gesprek om te zetten in een positief gesprek. 


Jij beschikt over de volgende kennis en ervaring:

  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een rol waarbij je veel te maken hebt gehad met klantcontact; 
  • Jij bent communicatief vaardig; neemt initiatief; bent analytisch; enthousiast; empathisch;
  • Jij bent in staat om snel te schakelen tussen taken;
  • Jij bent vloeiend in Nederlands en je beheerst de Engelse taal goed (woord & geschrift);
  • Jij bent computervaardig;
  • Jij bent minimaal 4 dagen (p/w) van 8.30 - 17.00 uur beschikbaar. 

Wie zijn wij?

Wij zijn Zig en wij ontwikkelen software voor de vastgoedbranche (woningcorporaties, studentenhuisvesters en commercieel vastgoed).

Wij helpen organisaties om dichter bij hun klanten te komen met slimme processen, innovatieve technologieën en data. Onze digitale oplossingen zorgen ervoor dat de focus op de klant zichtbaar en voelbaar is in het complete proces: van een woning zoeken en vinden tot aan bewonen en verhuizen.

Wij verbinden vastgoedorganisaties met hun (aankomende) huurders met behulp van slimme, betrouwbare en gebruiksvriendelijke software. Dit doen wij al 13 jaar met een enthousiast team van inmiddels ruim 85 specialisten. Meer dan 150 vastgoedorganisaties en 1,5 miljoen mensen maken gebruik van onze software.


Werken bij Zig betekent:

  • Ruimte om mee te denken over de doorontwikkeling van onze producten;
  • Mogelijkheden om je werktijden flexibel in te richten;
  • 24 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband);
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een fijne sfeer binnen een organisatie die altijd in beweging is;
  • Samenwerken met gemotiveerde en gedreven collega’s;
  • Verrassende team-uitjes en ontspannen vrijdagmiddagborrels (zodra het weer kan);
  • IJsjes op warme dagen, fruit voor tussendoor en lunchmogelijkheden.


Klinkt goed! En nu?

Heb jij het gevoel dat wij bij elkaar passen en dat jij deze uitdaging succesvol aan kan gaan? Wacht niet te lang, klik op ‘reageer op deze vacature’ en stuur jouw CV/LinkedIn-profiel en/of portfolio.

Meer weten? Bellen of whatsappen kan ook. Ik, Saskia Kronenburg, ben bereikbaar op 06-41611022.


Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld