Wie zijn wij?

Zig is ambitieus en enthousiast. Wij staan naast onze klanten. Met onze persoonlijke aanpak, gericht op de wensen van de vastgoedorganisatie en haar klanten, maken wij het verschil.

Met 300 specialisten werken wij aan uitdagende projecten die er echt toe doen.

Met een team van 300 enthousiaste medewerkers, staan wij voor woningcorporaties en vastgoedorganisaties klaar. We zijn er om te helpen. Het is onze missie om wonen makkelijker te maken. Met behulp van slimme, betrouwbare en gebruiksvriendelijke software, helpen wij organisaties en hun (aankomende) huurders verder. Meer dan 150 organisaties en 5200 medewerkers ervaren dagelijks de voordelen van onze software. Wat is het voordeel voor een organisatie als het dagelijkse werk makkelijker wordt en de (digitale) dienstverlening tegelijkertijd verbetert?

Hoe kunnen wij organisaties helpen?

De boodschap naar onze (potentiële) klanten is helder: of je nu de digitale dienstverlening naar een hoger niveau wilt tillen, het werk voor medewerkers makkelijker wilt maken, wilt gaan sturen op basis van data of klantcontact wilt optimaliseren… Wij zijn er om te helpen. Wij maken wonen makkelijker. Samen kijken we naar kansen om te innoveren. We helpen om de dienstverlening efficiënter en tegelijkertijd persoonlijker te maken.

Wij streven naar de ultieme beleving, voor zowel medewerkers en ketenpartners als voor woningzoekenden en huurders.

Hoe fijn is het als je als organisatie woningzoekenden en huurders proactief op de hoogte kan houden van alle relevante informatie uit de directe leefomgeving? Niet via e-mail, maar via een push notificatie uit de app op hun mobiel, het device dat ze 24/7 bij zich hebben. Wij zorgen ervoor dat iedereen eenvoudig zaken kan regelen. Of het nu gaat om een woning zoeken of het indienen en volgen van een reparatieverzoek: het wordt geregeld vanuit de broekzak met onze app.

De productsuite van Zig is divers en loopt uiteen van ERP- tot aan oplossingen voor woonruimtebemiddeling, mutatie- en onderhoud, business intelligence en klantcontact. Websites, portalen en innovatieve apps zorgen voor optimale zelfservicemogelijkheden en unieke data-dashboards helpen onze klanten verder.

Niet de software, maar de mensen centraal

Niet de software, maar de mensen staan bij ons centraal. Persoonlijke service, zowel online als offline, is ons doel. Wij geloven dat een persoonlijke aanpak leidt tot betrokken medewerkers, meer werkplezier en tevreden klanten.

Het succes van de klant is ons succes

Onze software is ontstaan en doorontwikkeld in samenwerking met onze klanten: woningcorporaties en commercieel vastgoedorganisaties. De gerichte focus en jarenlange ervaring in de branche zorgen ervoor dat wij weten wat er speelt. Wij halen voldoening uit projecten die aantoonbaar bijdragen aan het bedrijfsresultaat van onze klanten. Hierbij gaat het niet alleen om kostenbesparing, maar ook om medewerkerstevredenheid en klantbeleving. Wij werken graag samen. Met elkaar, door middel van co-creatie, kom je tot de mooiste resultaten.